Blijf in mijn armen vannacht

blijf in mijn armen vannacht

Klik op de afbeelding om de flash te starten
eveneens te bekijken via smartphone of tablet.

Tekst wordt niet goed weergegeven bij afspelen met Google Chrome op PC

Bron: PPSX – marcelgeens.wordpress.com
Flash – sunbeams.be

7 reacties op “Blijf in mijn armen vannacht

  1. Dag Febe,
    Heel mooi gedaan en Marcel een prachtige pps
    waarvan Febe een mooie flash movie van heeft gemaakt
    Verzorg je goed he Febe
    Nog een fijne dag groetjes Roosje

  2. Heel mooie pps maar even zeer een mooie Flash movie.
    Febe ik hoop dat je ogen vlug beter mogen worden.
    Ze zijn zo belangrijk voor ons hele functioneren.

    De ogen zijn betrouwbaardere getuigen dan de oren. Heraclitus van Efese
    Mvgr. Jo

    • Hoi Greetje
      Dank je wel voor uw mededeling. Mogelijks heb je met uw huiscomputer of laptop via de browser Google Chrome naar de flash movie gekeken.
      Enkel dan, zo stel ik vast, is de tekst in de flash movie onleesbaar.

  3. Dank je wel Febe voor het omzetten van mijn PowerPoint naar een flash movie.
    Je hebt ook gelijk wat Google Chrome betreft, daar is de tekst niet leesbaar,
    maar wel op Internet Explorer.
    Groetjes
    Marcel

Geef een reactie

