Forever and for always

Powerpoint voorstelling met enkele nieuwe overgangseffecten uit de versie Micr. Off. PowerPoint 2013  omgezet naar wmv video.

forever and for always

Klik op de afbeelding om de video te openen.

De overgangseffecten zijn in de PPSX voorstelling enkel zichtbaar
door gebruikers van de PP versie 2013
Klik op de link >>>  Forever.ppsx <<< om de PPSX te bekijken

PPSX en Video : © eVa.dvp – Sunbeams.be
Foto’s © Gwynethy

9 reacties op “Forever and for always

  1. Dag Febe,
    Heel mooi met prachtige foto’s
    De effecten zijn wel mooi vind ik.
    Maar het is zoals Greetje zegt niet iedereen kan die zien en dat is jammer.
    Groetjes Roosje

    • Ja vrienden.
      ‘k Vind het ook jammer dat je over de pp versie 2013 dient te beschikken om de overgangseffecten van 2013 te kunnen zien.
      Gelukkig dat bij het opslaan als wmv video, de overgangseffecten getoond worden.
      Al kan dat niet gezegd worden bij het omzetten naar flash movie met Ispring.
      Groetjes

  2. Hallo Febe,

    Ik kom je even een mooie zondag toewensen.
    Ik heb natuurlijk ook je mooie video forever nog eens bekeken,
    met de mooie overgangen.
    Met de animaties in PowerPoint 2013 zijn ze er niet op vooruitgegaan vind ik.
    De animatie “uitvouwen” waarmee ik meestal mijn teksten weergaf
    hebben ze gewoon niet meer geplaatst, niet meer te vinden in pp 2013.

    Ik wil je daar nu niet mee lastigvallen hoor, het is maar gewoon een vaststelling.
    Ook nog bedankt voor je fijne reactie Febe,
    Liefs Marcel

    • Hallo Marcel
      Deel uw opmerking eens mede in onze mailgroep Weetjes, als je wilt, want ik denk dat die animaties in de versie 2013 wel aanwezig zijn, al kan ik mis zijn, hoor.
      Ik heb dat eigenlijk nog zo goed niet bekeken
      Groetjes
      Febe

Geef een reactie

