Hoe gaat het met jou?

Powerpoint voorstelling omgezet naar Flash movie

Hoe gaat het met jou Klik op de startpijl
vervolgens op het icoontje in de rechterbenedenhoek van de flash speler
om de video in volle schermweergave te bekijken

Video: © eVa.dvp – sunbeams.be
Bron: powerpoint Greetje – greetjehornstra.wordpress.com

6 reacties op “Hoe gaat het met jou?

  1. Dag febe,

    Je hebt weer een mooi en overzichtelijk blog gemaakt Febe
    Ik wens je er veel succes mee en kom wel eens regelmatig kijken.
    Ik heb net nog naar de flash movie van Greetje gekeken, heel mooi gedaan
    De titel “Hoe gaat het met jou” had voor mij toch een speciale betekenis
    Ik wens je nog een fijne dag verder of wat er van overblijft.

    Groetjes marcel

    Ps: De valentijn figuurtjes op je blogs zijn wel heel mooi, ik heb ze allen gezien

Geef een reactie

